نرم افزار های حسابداری چه ویژگی هایی دارند و چرا کاربرد دارند؟
نوشته شده توسط : مرجان

نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای مدیریت پروژه ای پیمانکاری و همچنین نظم دهی به سیستم مالی و حسابداری شرکت پیمانکاری شما گزینه بسیار خوبی می باشد.این نرم افزار حسابداری با گزارش گیری دقیق و بدون اشتباه و قابلیت ذخیره سازی در اکسل و pdf  و دیگر فرمت ها خروجی گزارشات را مشخص می نماید.  این نرم افزار به حسابرسی های شرکت و پروژه های شما نظم می بخشد و کمک بزرگی به حسابداران است. از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری پیمانکاری  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت پیمانکاری

ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش

قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان

ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها

مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری

ارائه گزارشات پیشرفته پروژه های پیمانکاری

گزارش دهی به حسابداران

محدود نمودن دسترسی کاربران و دسترسی مجزا برای مدیر

نرم افزار های تحت وب انواع گوناگونی دارند از معروفترین آن ها می توان نرم افزار های حسابداری آنلاین(تحت وب) را نام برد. نرم افزار های حسابداری انواع گوناگونی دارند و بنا به کسب و کار و هدف شما و امکاناتی که ازآن می خواهید متفاوت هستند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی یکی از معروفترین آن هاست. این نرم افزار برای بسیاری از کسب و کارهایی که خرید و فروش های بسیاری دارند و یا بسیاری از فروشگاه های آنلاین بسیار کاربردی می باشد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی امکانات بسیاری دارد که حسابرسی ها را برای شما ساده تر می کند از جمله این ویژگی ها می توان به دسترسی ها مختلف اشاره کرد. که باعث افزایش امنیت سیستم حسابداری خواهد شد

اگر شما نرم افزار خود را بگونه ای ایجاد کنید که بدون اجازه مدیر هر کاربری نتواند به سیستم ورود کند این کار باعث افزایش امنیت اطلاعات شما خواهد شد و فقط دسترسی مختص کسانی است که اجازه  از طرف مدیریت سیستم دارند. نرم افزار حسابداری را می توانید از هر جایی که هستید به آن ها دسترسی داشته باشید همچنین براحتی از طریق سیستم های دیگری مانند تبلت، موبایل و... در هر زمان و مکانی می توانید وارد حساب خود شوید و در جریان عملیات مالی شرکت خود و خرید و فروش ها و کاربران مطلع شوید. تعرفه نرم افزار حسابداری بسته به کسب و کار و هدف شما و نیاز شما از سیستم متفاوت می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: