نکات قابل توجه در مورد طراحی سایت رستوران :
نوشته شده توسط : مرجان

 

شما با طراحی سایت رستوران اصولی و کاربردی می توانید علاوه بر افزایش سودآوری به مشتریان خود کمک کنید تا انتخاب بهتری داشته باشند و در زمان خود صرفه جویی نمایند. با رعایت اصول مناسب برای طراحی سایت رستوران مشتریان می توانند با محیط رستوران، منوی غذا ، سبک کاری و خدمات ارائه شده آشنا شوند. در این مقاله قصد داریم تا  5 نکته اساسی در مورد طراحی سایت رستورانی به شما معرفی کنیم. این ویژگی ها بر قیمت طراحی سایت رستوران نیز موثر می باشند.

1-     سادگی در طراحی سایت رستوران نیز یکی دیگر از ویژگی های وب سایت رستوران می باشد. وب سایت هر رستوران شامل صفحه اصلی، منو غذا، درباره ما و فرم تماس می باشد.

2-     استفاده از تصاویر با پس زمینه بزرگ و عکس های با کیفیت می تواند موجب جذاب تر شدن طراحی سایت رستورانی شما شود.  همچنین می توانید برای جذاب تر شدن وب سایت و تبلیغات موثر طراحی موشن گرافیک داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید رستوران خود را معرفی نمایید.

3-     دقت در ترکیب رنگ ها در طراحی سایت رستوران بهتر از رعایت شود رنگ هایی مانند قهوه ای، قرمز، سفید و مشکی از رنگ های مورد استفاده در طراحی سایت رستوران می باشد.

4-     خلاقیت در صفحه درباره ما می تواند طراحی سایت رستران شما را از دیگران متمایز کند و موجب احساس دوستی و نزدیکی شما با مخاطبانتان خواهد شد.

5-     در قدم اول باید مشتریان خود را بشناسید و متناسب با مشتریان و رنج سنی آن ها و سلیقه و ذائقه آن ها ظاهر وب سایت را طراحی نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: