نوشته شده توسط : مرجان

تولید محتوا تصویری و ویدئویی در حال توسعه و پیشرفت می باشد و طرفداران بسیاری دارد. موشن گرافیک یکی از حوزه های پر طرفدار و موثر در تولید محتوای بصری می باشد. با تولید موشن و ساخت موشن گرافیک می توانید برند و کسب و کار خود را موثر تر و با کیفیت بهتری در اینترنت معرفی نمایید.  ساخت موشن گرافیک تا چند سال پیش تنها با استفاده از لپتاپ امکان پذیر بود و استفاده از برنامه های ویندوز اما امروزه می توان محتوای ویدئویی یا طراحی موشن گرافیک را با استفاده از موبایل و برنامه های روی موبایل یا اپلیکیشن ها انجام داد.

تبلیغات از موثرترین راه های ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و جذب مشتری می باشد که باعث افزایش فروش خواهد بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به هزینه های گراف برای ساخت تیز تبلیغاتی نیست و می توان براحتی و با استفاده از تصویر سازی ها و متحرک سازی عناصر ثابت طراحی های گرافیکی منحصر به فردی داشت. تعرفه موشن گرافیک متناسب با زمان مورد نیاز برای آن تعیین می شود و به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل صداگذاری و فیلمبرداری می باشد. در صورتیکه بخواهید گویندگان مطرح برای تولید موشن گرافیک داشته باشد هزینه جداگانه ای برای آن می بایست در نظر داشته باشید و یا اگر فیلمبرداری حرفه ای بخواهید برای ایجاد ویدئو موشن نیز هزینه بیشتری برای شما بهمراه خواهد داشت.

در این مقاله به معرفی 3 نرم افزار موبایلی برای ساخت موشن گرافیک می پردازیم :

1-    نرم افزار کاین مستر یا kine master

 اپلیکیشن ادیت ویدئو می باشد که علاوه بر سادگی محتوا ویدئویی خود را ادیت کنید. این نرم افزار رابط کاربری جذابی را در اختیار شما قرار می دهد و قابلیت ویرایش فریم به فریم امکان پذیر است. این اپلیکیشن تم ها و افکت های بسیاری در اختیار شما قرار می دهد که دسترسی به لایه های مختلف ان دارید . بسیاری از امکانات این نرم افزار در نسخه رایگان آن نیز وجود دارد. از این نرم افزار می توانید برای سیستم عامل های اندروید و ios  استفاده نمایید.

2-    اپلیکیشن adobe spark

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید موشن گرافیک های بینظیری ایجاد نمایید . اپلیکیشن adobe spark علاوه بر نسخه موبایل ، نسخه دسکتاپ هم دارد . در این نرم افزار موبایلی می توانید قالب های مختلفی انتخاب نمایید و با استفاده از آن موشن گرافیک های متنوعی خلق نمایید. در این اپلیکیشن می توانید فایل های صوتی نیز اضافه نمایید . برای استفاده بیشتر از این برنامه بهتر است اشتراک خریداری نمایید.

3-    اپلیکیشن flipa clip

این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا ایده های خود را به موشن گرافیک تبدیل نمایید. در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد تا فریم به فریم موشن گرافیک طراحی نمایید. در این برنامه شما به لایه های مختلف ویدئویی که ساخته اید دسترسی دارید و با اینکه در فضای دیجیتالی است حس دوران مدرسه و کاغذ را برای شما ایجاد می کند. این اپلیکیشن بصورت رایگان وجود دارد و برای دریافت قابلیت های بیشتر باید اشتراک تهیه نمایید.

یکی از این موارد که کمک ویژه در امر ارائه و بصری سازی محتوایتان به تجارت شما می­‌کند اینفوگرافیک یا طراحی اینفوموشن است. در اصل شما با طراحی اینفوگرافیک‌­ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان ارائه کرده‌­اید. سادگی و جذابیت اینفوگرافیک اکثر کاربران را به این نوع روش بازاریابی علاقه ‌مند کرده است. و برای ارائه نمودار ها بسیار کاربردی می باشد.

از دیگر راه حل ها ساخت و طراحی موشن گرافیک و لوگو موشن می باشد. شاید برایتان این سوال پی بیاید که موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک به علم متحرک سازی عناصر گرافیکی گفته می شود. با استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند افتر افکت و .. طراحی موشن گرافیک انجام می شود. موشن گرافیک برای زمینه های مختلفی استفاده می شود از جمله آن ها می توان به موشن گرافیک تبلیغاتی، آموزشی اشاره کرد. به عنوان مثال اگر شما در زمینه آموزش فعالیت می کنید می توانید محتوا خلاقانه تری تولید نمایید و از حالت روتین خارج شوید. محتوا را با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف می توانید جذاب تر نمایید. این کار باععث سرعت رشد کسب و کار شما خواهد شد.

مراحل سفارش موشن گرافیک : مرحله اول نوشتن فیلم نامه می باشد . برخی در ابتدا به سراغ استوری بورد می روند اما بهتر است در ابتدا فیلمنامه را آغاز نمایید. بطور کلی ویدئو هایی که برای موشن گرافیک ساخته می شوند بسیار کوتاه هستند اما برای روایت داستان با جزئیات کامل به فیلمنامه نیاز است. برای نوشتن فیلم نامه این سوالات را از خود بپرسید : در مورد مخاطبان سوال شود  اینکه مخاطبین چه کسانی هستند؟

سوال دیگر در مورد یادگیری مخاطبین می باشد که مخاطب چه چیزی می خواهد یاد بگیرد؟

و اینکه مخاطب با دیدن ویدئو موشن گرافیک ما چه حسی خواهد داشت؟

در نوشتن فیلمنامه به تعدادکلمات توجه نمایید و دقت داشته باشید که در ساختن موشن گرافیک سادگی و شفاقیت هدف اصلی است.

مرحله دوم: استوری بورد

بعد از تهیه فیلمنامه، طراحی استوری بورد بسیار مهم است. و بهتر است ایده های نوشته شده در فیلمنامه بصورت مصور طراحی شود.

مرحله سوم : تبذیل کردن استوری بورد به طراحی گرافیکی:

انتخاب سبک و رنگ همانند داستان هر پروژه ای اهمیت بسیاری دارد بطوریکه طرح های ساده نیز می توانند تاثیر خوبی بر روی مخاطب داشته باشند . زمانیکه طرح گرافیکی بر اساس استوری بورد و فیلمنامه آماده می شود بهتر است آن ها را به حرکت درآورید.

مرحله چهارم : ساخت موشن گرافیک

در این مرحله تمامی اجزا در کنار هم چیده می شوند و در این مرحله بهتر است بدانید که محصول نهایی چگونه خواهد بود. همچنین می توانید برای انتهای کار موشن گرافیک خود، ساخت لوگو موشن داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید لوگو خود را به شکل خاص تری ایجاد نمایید و باعث افزایش مخاطب و تبلیغات موثرتری خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: قیمت موشن گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

یکی از اقدامات مفیدی که برای کسب و کارتان باید اجرا کنید نرم افزار حسابداری آنلاین می باشد. نرم افزار های حسابداری مختلفی برای انجام امور حسابداری یا مالی سازمان و یا شرکت شما در حال حاضر موجود می باشد که می توان به نرم افزار حسابداری شرکتی اشاره کرد . این نرم افزار یکی از نرم افزارهایی است که به کمک حسابداران می آید و باعث یکپارچگی سیستم مالی شرکت می شود . این نرم افزار ویژگی های بسیاری دارد که می توان به ارائه گزارشات پیشرفته ، ثبت مشخصات افرادريا، دسترسی های مختلف مدیران با کلیه دستگاه ها و همچنین اعلام سر رسید چک ها، و عملیات حقوق و دستمزد کارمندان و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر اشاره کرد.

یک نرم افزار حسابداری آنلاین باید دسترسی آسانی داشته باشد و در تمامی دستگاه ها قابلیت دسترسی داشته باشد. نرم افزار حسابداری باید قابلیت به اشتراک گزاری اطلاعات میان شرکا و یا شرکت ها را داشته باشد. همچنین این نرم افزارها باید از امنیت بالایی برخوردار باشند و بدون اجازه شما اشخاص دیگر دسترسی نداشته باشند. این نرم افزار ها از خطر حذف شدن  باید در امان باشند.همچنین نرم افزار حسابداری فروشگاهی نیز روش مناسبی برای حسابداری و حسابرسی فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین می باشد.

شاخه حسابداری و مالی لازمه هر شرکت و سازمانی است . از این رو روش های متفاوتی برای ارائه و انجام عملیان حسابداری وجود دارد یکی از روش های حرفه ای استفاده از نرم افزار حسابداری می باشد. بسته به کسب و کار شما و حرفه ای که در آن مشغول به کار هستید، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال اگر در زمینه بازرگانی می توانید نرم افزار حسابداری بازرگانی را برگزینید این نرم افزار ویژگی های متفاوتی دارد و با توجه به امکانات و ویژگی هایش قیمت آن تعیین می شود. حال می خواهیم مواردی را برای شما بگوییم که بر قیمت نرم افزار حسابداری موثر می باشند . این امکانات شامل :

  • قابلیت تنظیم کدهای پیش فرض بصورت دلخواه در سه سطح

·        قابلیت ثبت قرارداد ، پیش فاکتور، فاکتور و تعدیلات فروش

·        صدور همزمان یا غیر همزمان اسناد مالی نرم افزار حسابداری بازرگانی

·        انجام عملیات بازرگانی ارزی و ریالی و ثبت اسناد مالی

·        دسترسی های مختلف کاربران و مدیران

·        گزارش دهی دقیق به حسابداران

·        قابلیت استفاده چند کاربر همزمان

·        ارائه گزارشات انبار و انواع کالاها

·        ثبت مشخصات افراد

·        اعلام سررسید چک

·        بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید

·        از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.

·        امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.

·        محاسبه و گزارش سود و زیان

·        امکان گزارش موجودی کالاها

·        امکان گزارش حساب مشتریان

·        قابلیت صدور فاکتور حرفه ای

·        امکان استفاده از بارکدخوان

·        ارتباط با سایر نرم افزار ها و ..

·        صدور همزمان یا غیر همزمان اسناد مالی نرم افزار حسابداری بازرگانی

·        امکان تنظیم کدهای پیش فرض بصورت دلخواه در سه سطح

·        امکان انجام عملیات بازرگانی ارزی و ریالی و ثبت اسناد مالی

·        امکان ثبت قرارداد ، پیش فاکتور، فاکتور و تعدیلات فروش

·        دسترسی های مختلف کاربران و مدیران

·        گزارش دهی دقیق به حسابداران

·        قابلیت استفاده چند کاربر همزمان

·        ارائه گزارشات انبار و انواع کالاها

·        ثبت مشخصات افراد

·        اعلام سررسید چک

نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای مدیریت پروژه ای پیمانکاری و همچنین نظم دهی به سیستم مالی و حسابداری شرکت پیمانکاری شما گزینه بسیار خوبی می باشد. این نرم افزار به حسابرسی های شرکت و پروژه های شما نظم می بخشد و کمک بزرگی به حسابداران است. از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری پیمانکاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری

ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها

ارائه گزارشات پیشرفته پروژه های پیمانکاری

ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش

قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان

محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت پیمانکاری

گزارش دهی به حسابداران

محدود نمودن دسترسی کاربران و دسترسی مجزا برای مدیر

از دیگر نرم افزار های کاربردی  تحت وب نرم افزار حسابداری تولیدی می باشد که زیر مجموعه نرم افزار حسابداری شرکتی است. این نرم افزار در واقع برآورد دقیقی از هزینه‌های پیش رو برای تولید یک محصول می باشد که با تخمین میزان ریسک پذیری مراحل ساخت محصول، قیمت دقیق محصول را بدست می‌آورد.  از ویژگی های نرم افزار حسابداری تولیدی :

استفاده از آخرین نسخه ی SQL Server به عنوان بانک اطلاعاتی

تهیه گزارش های نرم افزار تولیدی در محیط پر قدرت Crystal Report

امکان محدود نمودن سطح دسترسی کاربر به زیر سیستم حوزه فعالیت کاربر

تعریف روال های متنوع تهیه ی نسخه ی پشتیبان هنگام نصب نرم افزار حسابداری شركتی

تهیه گزارش های نرم افزار تولیدی در محیط پر قدرت Crystal Report

قابلیت طراحی گزارش های سفارشی بنا به نیاز مشتری و تهیه توسط کارشناسان واحد پشتیبانی

 

یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب قابلیت دسترسی شما در هر زمان و کمکانی است و همچنین امنیت بالای نرم افزار نیز از دیگر ویژگی ها و امکانات مهم نرم افزار حسابداری می باشد. برخی از امکانات نرم افزار حسابداری تولید شامل موراد زیر است :

·         مدیریت موجودی

یک حسابدار باید از تعداد کالاهای فروخته شده، تولید شده و نگه داشته شده در انبار اطلاع داشته باشد و سیاست های لازم برای مدیریت و فروش آنها را بدست آورد.

·         پیش بینی بودجه

یک حسابدار باید بتواند با توجه به هزینه‌های لازم برای تولید محصول، بودجه هر بخش را تعیین نماید. این پیش بینی می تواند در دوره‌های مختلف زمانی از یکساله یا کوتاه‌تر باشد.

·         کنترل و تجزیه و تحلیل تولید

یک نرم افزار حسابداری تولیدی باید میزان تقاضا در خرید کالاها را بدست آورد و با تجزیه و تحلیل این آمار را به مدیر شرکت ارائه دهد تا سود شرکت را افزایش دهد.

·         ارزیابی خط تولید داخلی

هر حسابدار باید بتواند بخش‌های تولیدی هر شرکت را زیر نظر گرفته و میزان تولید هر خط تولیدی را ارزیابی کند و در صورت نیاز خط های تولیدی را کاهش دهد یا با توجه به آمار تقاضا میزان تولید یک خط تولیدی را افزایش دهد.

·         حسابداری محصولات تولیدی

یک حسابدار تولیدی باید آمار مربوط به تولید محصولات مختلف را بدست آورد و بر اساس این آمار، محاسبات لازم در زمینه تولید که شامل هزینه‌های تولید است را مدیریت کند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

موشن گرافیک در سایت ها، تیزرهای تبلیغاتی اینترنتی و تلویزیونی، شبکه های اجتماعی، ارائه مقالات علمی، آمار و اعداد و ...  استفاده می شود. با توجه به این که ما در دنیای دیجیتال هستیم، کاربران علاقه دارند در کمترین زمان به بهترین شکل مفاهیم را دریافت نمایند. اسن است که موشن گرافیک برای بهتر دیده شدن برند، جلب توجه کاربران و القا بهتر مفاهیم بهترین گزینه پیش روی شما است.

موشن گرافیک تصاویر متحرکی است که برای انتقال یک مفهوم آموزشی، تبلیغی، آماری، فیلم کوتاه و  .. ساخته می شود. تفاوت موشن گرافیک یا موشن گرافی با انیمیشن در این است که انیمیشن حاوی داستان روایی است و شخصیت ها در آن باید شناخته شوند. اما موشن گرافیک در یک بازه زمانی کوتاه به کمک تصاویر متحرک و صدا با کمترین جزئیات مفهومی را برای آموزش، تبلیغات، پرزنت، بهتر دیده شدن و ... آماده می نماید. طراحی موشن گرافیک و مالتی مدیا آن با نرم افزارهای بسیار پیشرفته انجام می شود.

اینفوگرافیک یا اینفوموشن

این موشن گرافیک برای ارائه آمار شرکت ها کارایی دارد. با انیمیت کردن نمودارهای به شرکت خود اعتبار می بخشید و در ضمن امکان درک مفاهیم آماری را آسان می نمایید. با اینفوگرافیک می تواند توضیحات آمار و اعداد را در قالب یک ویدئو جذاب به ببیننده القا نماید. با اینفوگرافیک  یک جلسه کاری خسته کننده که قرار است قرادادی در آن ثبت شود را به یک جلسه جذاب تبدیل می کنید و سفارش دهنده نام برند شما را همیشه به یاد خواهد داشت.

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد. هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

 

از طرفی امروزه ساخت لوگو موشنبه تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب

تاثیر آنی بر مخاطب

اعتمادسازی

یادآوری برند

معرفی برند

تبلیغات کوچک

استفاده در تبلیغات ویدئویی

لوگو موشن تاثیرگزاری خوبی بر روی مخاطبان دارد . برای ساخت لوگو موشن حرفه ای می توانید از نرم افزار های گرافیکی استفاده نمایید و یا با استفاده از سایت هایی بصورت آنلاین لوگو موشن طراحی نمایید. بطور کلی طراحی و ساخت لوگو موشن به برند شما شخصیت می دهد و باعث تاثیرگذاری بیشتر آن خواهد شد.

برنامه ساخت لوگو موشن :

1-نرم افزار Illustrator – بهترین برای حرفه ای ها

2-نرم افزار کورل دراو Corel draw – کامل ترین و سریع ترین

3-نرم افزار فتوشاپ Photoshop – گسترده ترین و دم دست ترین

4-نرم افزار اینفنتی دیزاینر Affinity Designer – بهترین در استفاده از ردیف و بردار

5-نرم افزار جتای jeta – ساده ترین نرم افزار

مراحل ساخت موشن گرافیک :

مرحله اول نوشتن فیلم نامه می باشد . برخی در ابتدا به سراغ استوری بورد می روند اما بهتر است در ابتدا فیلمنامه را آغاز نمایید. بطور کلی ویدئو هایی که برای موشن گرافیک ساخته می شوند بسیار کوتاه هستند اما برای روایت داستان با جزئیات کامل به فیلمنامه نیاز است. برای نوشتن فیلم نامه این سوالات را از خود بپرسید : در مورد مخاطبان سوال شود  اینکه مخاطبین چه کسانی هستند؟

سوال دیگر در مورد یادگیری مخاطبین می باشد که مخاطب چه چیزی می خواهد یاد بگیرد؟

و اینکه مخاطب با دیدن ویدئو موشن گرافیک ما چه حسی خواهد داشت؟

در نوشتن فیلمنامه به تعدادکلمات توجه نمایید و دقت داشته باشید که در ساختن موشن گرافیک سادگی و شفاقیت هدف اصلی است.

مرحله دوم: استوری بورد

بعد از تهیه فیلمنامه، طراحی استوری بورد بسیار مهم است. و بهتر است ایده های نوشته شده در فیلمنامه بصورت مصور طراحی شود.

مرحله سوم : تبذیل کردن استوری بورد به طراحی گرافیکی:

انتخاب سبک و رنگ همانند داستان هر پروژه ای اهمیت بسیاری دارد بطوریکه طرح های ساده نیز می توانند تاثیر خوبی بر روی مخاطب داشته باشند . زمانیکه طرح گرافیکی بر اساس استوری بورد و فیلمنامه آماده می شود بهتر است آن ها را به حرکت درآورید.

مرحله چهارم : ساخت موشن گرافیک

در این مرحله تمامی اجزا در کنار هم چیده می شوند و در این مرحله بهتر است بدانید که محصول نهایی چگونه خواهد بود. همچنین می توانید برای انتهای کار موشن گرافیک خود، ساخت لوگو موشن داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید لوگو خود را به شکل خاص تری ایجاد نمایید و باعث افزایش مخاطب و تبلیغات موثرتری خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: ساخت لوگو موشن حرفه ای , اینفوموشن ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

 

شاید برای تاسیس یک شرکت خدماتی سوالاتی در ذهنتان بیاید . به عنوان مثال سرمایه اولیه مورد نیاز چقدر است؟ چه مدارکی برای ثبت شرکت نیاز هست؟ و آیا در میان رقبا بازدهی خوبی دارد یا خیر

شرکت های خدماتی جز شرکت هایی می باشد که برای شروع کار نیاز به تحصیلات نیست و نسبت به سایر شرکت سرعت رشد بهتری دارد. قبل از هر کاری می باید شرکت خود را به ثبت برسانید . به عنوان مثال اگر در زمینه نظافتی می خواهید تاسیس کنید باید اعتماد سازی ایجاد کنید تا سفارش ها و درخواست های بیشتری به سوی شما بیاید.

شرکت های خدماتی به شرکت هایی می گویند که کارهای خدماتی مختلفی انجام می دهند به عنوان مثال می توان :

  • خدمات تعمیر و نگهداری
  • آشپزی
  • آرایشگری
  • تعمیر ماشین آلات و لوازم منزل
  • حمل و نقل
  • خدمات کشاورزی

و بسیاری دیگر را نام برد که در دنیای امروز کاهای خدماتی با سرعت رشد و پیشرفت بیشتری نسبت به سایر شغل ها روبرو هستند. شما برای مدیریت شرکت خدماتی خود به بسیاری از پارامتر ها و نرم افزار ها نیاز دارید . به عنوان مثال نرم افزار حسابداری خدماتی برای رسیدگی به امور حسابداری و مالی کارمندان و همنین شرکت.نرم افزار های حسابداری و مالی بسیاری وجود دارد و هر کدام ویژگی های بخصوصی دارند. یکسری امکانات و ویژگی ها وجود دارد که باید در هر نرم افزاری وجود داشته باشد. یکی از این موارد حفظ امنیت اطلاعات مالی شرکت و یا سازمان است و دیگری عدم ورود اشخاص به سیستم بدون اجازه مدیر. همچنین یک نرم افزار حسابداری شرکتی باید کلیه عملیات ثبت چک و فاکتورها، دادن دسترسی های مختلف به کاربران و کارمندان شرکت و همچنین سیستم محاسبه حقوق کارمندان را داشته باشد. در میان نرم افزار های حسابداری  بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی که ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برای شرکت خدماتی شما دارد نرم افزار حسابداری ویکانت می باشد. این نرم افزار ضمن یکپارچه سازی عملیات مالی شرکت شما ، باعث سرعت در امور حسابداری و همچنین دسترسی آسان در هر کجا و هر مکان می شود.

یکی از نکاتی که باید قبل از خرید نرم افزار حسابداری دقت داشته باشید بحث امنیت نرم افزار می باشد حتما توجه داشته باشید که نرم افزار حسابداری که خریداری می کنید از اممنیت بالایی برخوردار باشید و براحتی سیستم حسابداری شما هک نشود. داشتن سطح دسترسی های مختلف در ای امر کمک بسزایی خواهد کرد به اینصورت که شما به عنوان مدیر حسابداری دسترسی جداگانه ای نسبت به سایر کاربران داشته باشید و ..

به عنوان مثال اگر قصد سفارش نرم افزار حسابداری فروشگاهی دارید قاعدتا آن را سرچ می کنید و سایت های مختلفی با لیست قیمت نرم افزار حسابداری مختلفی در آن صفحات مشاهده می نمایید اما نمی دانید کدام بهتر و ارزش سرمایه گذاری دارد . یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید شامل موارد زیر باشد:

1)     در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.

2)     بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید

3)     از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.

4)     امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.

5)     محاسبه و گزارش سود و زیان

6)      امکان گزارش موجودی  کالاها

7)     امکان گزارش حساب مشتریان

8)     قابلیت صدور فاکتور حرفه ای

9)     امکان استفاده از بارکدخوان

10) ارتباط با سایر نرم افزار ها و ...

11) در صورتیکه صاحب شرکت پیمانکاری هستید و برای مدیریت حساب ها و امور حسابداری با مشکل مواجهید یکی از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری است . با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه حساب های مالی حسابداری خود را مدیریت نمایید و دسترسی های مختلف برای کارمندان و مدیریت قرار دهید .  نرم افزار حسابداری شرکت پیمانکاری را حل مناسبی برای مدیریت پروژه های پیمانکاری شماست و باعث نظم در سیستم حسابداری شرکتتان خواهد شد.

12) ویژگی های مهم این نرم افزار شامل موارد زیر است :

13) مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری

14) گزارش دهی به حسابداران

15) محدود نمودن دسترسی کاربران

16) ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها

17) ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش

18) ارائه گزارشات پیشرفته

19) محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت

20) قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

هزینه طراحی و ساخت موشن گرافیک در هر سال متفاوت هست و با توجه به نوع کار و مدت زمانی که بابت طراحی آن صرف می شود قیمتی متفاوت دارد.یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت و هزینه طراحی موشن گرافیک مدت زمان خروجی ویدیو طراحی شده است که هر چقدر مدت زمان فیلم بیشتر باشد هزینه طراحی آن نیز افزایش می یابد.

دو بعدی یا سه بعدی بودن موشن گرافیک یک دیگر از فاکتورها در تعیین قیمت است. به دلیل نیاز به استفاده از نرم افزار های پیشرفته در حوزه موشن گرافیک و هچنین افزایش مدت زمان طراحی موشن ، طراحی 3D هزینه بالاتری نسبت به طراحی 2D دارد.

افزایش تعداد مدل سازی کارکتر در موشن گرافیک در تعیین قیمت آن نیز تاثیر مستقیم دارد و هرچه تعداد کارکتر به کار رفته در موشن گرافیک بیشتر شود به طبع آن هزینه ساخت انیمیشن موشن گرافیک هم افزایش می یابد. ساخت موزیک و یا استفاده از آهنگ آماده در یک طرح موشن می تواند باعث افزایش قیمت نهایی کار شود.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت گذاری ساخت موشن گرافیک:

  • نوع پروژه و جامعه هدف آن
  • استفاده از سبک های مختلف موسیقی و یا به کار گیری گویندگان حرفه ای
  • نوع تجهیزات و نرم افزارهای مورد استفاده برای ساخت موشن
  • مدت زمان کلی محصول نهایی
  • دو بعدی یا سه بعدی بودن طراحی موشن گرافیک
  • تعداد مدل های ساخته شده در موشن

هزینه طراحی موشن گرافیک را سازمان "انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران" مشخص می کند ولی به طور معمول می توان یک موشن گرافیک با امکانات خوب را با قیمت حدود ثانیه ای 30 هزار تومان سفارش داد. شاید خیلی از افرادی که به دنبال صنعت موشن گرافیک باشن به دنبال این سوال باشند که لوگو موشن چیست ؟ جواب این سوال را می توان در یک جمله پاسخ داد: لوگویی که متحرک است. لوگوی موشن یا لوگوی متحرک یک لوگوی بسیار زیبایی است که می تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. هدف کلی یک طراحی خوب، جذب کاربر و مخاطب بیشتر به سمت کسب و کار است که هر چه طرح های لوگو جذاب و متفاوت از دیگر برندها باشد افراد زیادی هم به آن جذب خواهد شد.

 اینفوموشن چیست؟

این سوال یکی دیگر از سوال های مهم در صنعت موشن گرافیک که ذهن خیلی از افراد را درگیر خود می کند. اینفوموشن یا اینفوگرافیک به حالت نمایشی گرافیکی اطلاعات Information یا دیتا گفته می شود که در واقع در اینفوگرافیک نمایش اطلاعات مورد نیاز در حالت های نمودار و یا چارت های گرافیک با اهداف جذب مخاطب بیشتر و افزایش زیبایی ساخته می شود. به وسیله این نوع نمایش می توانیم مسایل پیچیده را به صورت زیبا و با گرافیک جذاب در اختیار کاربران قرار دهیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

قبل از سفارش موشن گرافیک بهتر است کاربرد های آن را بدانید

  • استفاده برای توضیح مفاهیم
  • اشتراک گذاری یک محصول
  • استفاده برای داستان گویی
  • استفاده برای برنامه تلویزیونی
  • استفاده برای برندینگ
  • استفاده برای آگاهی رسانی

در ساخت موشن گرافیک خلاقیت حرف اول و آخر را می‌زند

خلاقیت حرف اول را در موفق بودن در این رشته می‌زند. بهتر است بدانید که در آموزشگاه‌ها به شما ابزارهای مورد نیاز برای ساخت یک موشن گرافیک را آموزش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا یک موش‌کار حرفه‌ای شوید. اما شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که این رشته، از آن دست حرفه‌هایی نیست که بشود با داشتن یک مدرک در آن فرد موفقی به حساب آمد. در این حرفه خلاقیت حرف اول و آخر را می‌زند. راستش را بخواهید شما باید فرد خلاقی در حوزه‌ی تصویر و حتی متن باشید. خیلی وقت‌ها این شما هستید که متن‌های فرد سفارش‌دهنده را ویرایش یا حتی بازنویسی خواهید کرد تا یک موشن بهتر و کارآمدتر به او تحویل دهید.

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد. هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

از طرفی امروزه ساخت لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب

تاثیر آنی بر مخاطب

اعتمادسازی

یادآوری برند

معرفی برند

تبلیغات کوچک

استفاده در تبلیغات ویدئویی



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

در صورتیکه صاحب شرکت پیمانکاری هستید و برای مدیریت حساب ها و امور حسابداری با مشکل مواجهید یکی از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری است . با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه حساب های مالی حسابداری خود را مدیریت نمایید و دسترسی های مختلف برای کارمندان و مدیریت قرار دهید .  نرم افزار حسابداری شرکت پیمانکاری را حل مناسبی برای مدیریت پروژه های پیمانکاری شماست و باعث نظم در سیستم حسابداری شرکتتان خواهد شد.

ویژگی های مهم این نرم افزار شامل موارد زیر است :

مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری

گزارش دهی به حسابداران

محدود نمودن دسترسی کاربران

ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها

ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش

ارائه گزارشات پیشرفته

محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت

قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان

در دنیای امروز که کسب و کار ها بیشتر به سمت آنلاین شدن رفته اند و نیاز به آنلاین سازی کسب و کار ها بیش از پیش حس می شود در حوزه حسابداری نیز وجود نرم افزارهای آنلاین بسیار ضروری می باشد. نرم افزار حسابداری مالی بصورت آنلاین باعث نظم و یکپارچه سازی سیستم مالی شرکت و یا سازمان شما خواهد شد و امنیت اطلاعات شما را حفظ می کند. این نرم افزار با امکاناتی که دارد باعث مدیریت یپارچه اسناد تجاری خواهد بود.

برای مثال می توان امکانات بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی را نام برد :

در هر زمان و مکانی بتوانید به حساب های خود دسترسی داشته باشید و بصورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.

از صورت حساب مشتریان میزان سود و زیان و موجودی شرکت یا سازمان خود مطلع شوید.

امنیت اطلاعات و گزارش های مالی حفظ شود و بدون اجازه شما فردی اجازه دسترسی نداشته باشد.

بتوانید براحتی با شریک خود و یا شرکت ها اطلاعات به اشتراک بگذارید

امکان استفاده از بارکدخوان

ارتباط با سایر نرم افزار ها

محاسبه و گزارش سود و زیان

امکان گزارش موجودی  کالاها

امکان گزارش حساب مشتریان

قابلیت صدور فاکتور حرفه ای

ویژگی ها و امکانات نرم افزار حسابداری چرتکه :

-قابلیت شخصی سازی :

از ویژگی های مهم یک نرم افزار حسابداری تحت وب شخصی سازی این نرم افزار می باشد یعنی بر اساس تعداد کاربران و مدیران شخصی سازی شده باشد. همچنین دسترسی های خاص به مدیران و دارا بودن سیستم مدریتی نیز مهم می باشد.

-امنیت بالای نرم افزار حسابداری:

برای داشتن بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین امنیت بالای نرم افزار می باشد . یک نرم افزار مالی به علت اطلاعات مالی و حساسیتی که دارد میبایست در مقابل هک شدن در امان باشد و امنیت اطلاعات مالی را تضمین نماید.

-داشبورد جامع :

یک نرم افزار حسابداری باید برای برطرف کردن کلیه نیازهای مالی و حسابداری سیستم جامعی دارا باشد.

-پشتیبانی دائمی :

پشتیبانی قوی و دائمی تا پایان کار و یا حتی بعد از اتمام کار از ویژگی های مهم شرکتی است که از آن نرم افزار حسابداری می خواهید.

-قابلیت بروزرسانی :

یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار حسابداری است تا بتوانید در زمان انتشار نسخه جدید بصورت رایگان و بدون هزینه در دسترس باشد.

-انعطاف پذیری نرم افزار:

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاینقابلیت نصب در ماژول های مختلف و پوشش دهی کلیه فعالیت ها و عملیات مالی را دارد.همچنین قابل نصب در ماژول های مختلف را نیز دارا می باشد و براحتی می توانید در انواع دستگاه های دیجیتالی به حساب های خود دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

سوال مهم دیگری که پیش از یادگیری موشن گرافیک مطرح می‌شود، این است که چطور می‌توان آموزش‌های این دوره را به پول تبدیل کرد و بازار کار این عرصه چقدر گسترده است؟

همین که شمار افراد زیادی در پی یافتن راهی برای یادگیری ساخت موشن گرافیک هستند، خودش بیانگر بازارکار گسترده این حوزه است.

در توضیحات تکمیلی هم باید ذکر کرد که قیمت مناسب محصول تولید شده و البته کیفیت بالای آن از جمله پارامترهای موثر برای دریافت پیشنهادی بیشتر برای تولید موشن گرافیک خواهد بود

موشن گرافیک چیست ؟

به صدا گذاری رئی تصاویر و متحرک سازی آن ها موشن گرافیک گفته می شود. با استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند افترافکت و بسیاری از نرم افزار های گرافیکی دیگر می توان افتر افکت ساخت. با استفاده از این نرم افزار ها بر اساس سناریوی خاص، متحرک سازی وکتورهای تصاویر انیمیشنی انجام می شود و صداگذاری توسط گوینده روی موشن صورت می گیرد. بصورت کلی موشن گرافیک برای تبلیغات کسب و کارتان و یا آموزش مباحث مختلف بسیار کاربردی می باشد.

Motion Graphics ابزاری خارق العاده برای برقراری ارتباط بصری است اما ساخت آنها بیشتر از محتوای استاتیک کار و تخصص لازم دارد. برای اینکه بهترین حرکت گرافیکی را ممکن کنید ، به عناصر صحیح - یعنی خالقین و مهارتها - نیاز دارید. ما بسیاری از گرافیک های حرکتی را انجام داده ایم (و در ضمن چندین اشتباه نیز داشته ایم) ، بنابراین درمورد موارد مهمی که باعث ایجاد یا شکستن محصول نهایی شما و روند کار شما می شود ، چیزهای زیادی آموخته ایم.

ساخت موشن گرافیک یکی از پرطرفدار نرین انواع موشن گرافیک می باشد که برای بسیاری از کسب و کار ها بسیار سودمند است. موشن گرافیک آموزشی باعث بیشتر دیده شدن برند شما خواهد شد.

در واقع به متحرک‌سازی تصویرها که به‌طور معمول با صدا و شاید متن متحرک همراه می‌شود، موشن‌گرافیک یا به کلام صحیح‌تر، موشن‌گرافیکز (Motion Graphics) می‌گویند. البته در فارسی به آن موشن‌گرافی هم می‌گوییم. انواع ساخت موشن گرافیک هم وجود دارند که در ادامه به کارکرد هرکدام اشاره می‌کنیم. همچنین می توانید برای انتهای کار موشن گرافیک خود، ساخت لوگو موشن داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید لوگو خود را به شکل خاص تری ایجاد نمایید و باعث افزایش مخاطب و تبلیغات موثرتری خواهد شد. لوگو موشن یا لوگو اینترو به متحرک ساختن لوگو گفته می شود.

مزایای طراحی ویدئو موشن :

ورود به بازاریابی ویدئویی و تبلیغات حرفه ای و بروز

هدفدارتر  کردن برند شما

افزایش جذابیت ویدئو های شما

یکی از پارامتر های مهم در سئو وب سایت شما

انتقال مفاهیم و اهداف شما به بهترین نحو

کمک به بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ایا استفاده از موشن گرافیک صرفه اقتصادی دارد؟

امروزه تولید موشن گرافیک با هدف جذب مشتری بیشتر، دیده شدن برند، ثبت در ذهن کاربران، تبلیغ کالا یا خدمات، القای مفاهیم سخت با راحت ترین روش، افزایش جذابیت جلسات کاری، جذابیت بیشتر برنامه های تلویزیونی انجام می شود. به نظر می رسد هزینه کردن برای ساخت موشن گرافیک، جزء آن دسته از هزینه هاست که به زودی جواب داده و می تواند به کسب و کار شما رونق دهد. توجه داشته باشید یک جلسه کاری که با موشن گرافیک جذاب شده، آمارهای سخت و پیچیده ای که با موشن گرافیک به راحتی درک شده و یا حرکتی که در ذهن کودکان ثبت شده ارزش هزینه کردن دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

بطور کلی نرم افزار های تحت وب با توجه به خصوصیاتی که دارند و ویژگی های مفید آن ها ، استفاده بسیاری از آن ها می شود. نرم افزار های تحت وب امنیت بالاتری نسبت به نرم افزار های ویندوزی دارند و همینطور حافظه بیشتر. قیمت نرم افزار حسابداری شاید بیشتر باشد اما با توجه به امکانات ویژگی هایی که دارد تعیین می شود و شما می توانید نرم افزار حسابداری تحت وب متناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

یکی از مسائل مهمی که مدیر هر کسب و کاری برای کسب و کار خود در نظر دارد بحث هزینه هاست. قیمت نرم افزار حسابداری بسته به امکاناتی که می خواهید و کسب و کار شما متفاوت است. برای یک نرم افزار حسابداری بهتر است دسترسی های مختلف داشته باشید . سطح دسترسی برای مدیران و سطح دسترسی برای کاربران آن شرکت.

ویژگی ها و امکانات نرم افزار حسابداری چرتکه :

-قابلیت شخصی سازی :

از ویژگی های مهم یک نرم افزار حسابداری تحت وب شخصی سازی این نرم افزار می باشد یعنی بر اساس تعداد کاربران و مدیران شخصی سازی شده باشد. همچنین دسترسی های خاص به مدیران و دارا بودن سیستم مدریتی نیز مهم می باشد.

-امنیت بالای نرم افزار حسابداری:

برای داشتن بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین امنیت بالای نرم افزار می باشد . یک نرم افزار مالی به علت اطلاعات مالی و حساسیتی که دارد میبایست در مقابل هک شدن در امان باشد و امنیت اطلاعات مالی را تضمین نماید.

-داشبورد جامع :

یک نرم افزار حسابداری باید برای برطرف کردن کلیه نیازهای مالی و حسابداری سیستم جامعی دارا باشد.

-پشتیبانی دائمی :

پشتیبانی قوی و دائمی تا پایان کار و یا حتی بعد از اتمام کار از ویژگی های مهم شرکتی است که از آن نرم افزار حسابداری می خواهید.

-قابلیت بروزرسانی :

یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار حسابداری است تا بتوانید در زمان انتشار نسخه جدید بصورت رایگان و بدون هزینه در دسترس باشد.

-انعطاف پذیری نرم افزار:

بهترین نرم افزار حسابداری آنلاینقابلیت نصب در ماژول های مختلف و پوشش دهی کلیه فعالیت ها و عملیات مالی را دارد.همچنین قابل نصب در ماژول های مختلف را نیز دارا می باشد و براحتی می توانید در انواع دستگاه های دیجیتالی به حساب های خود دسترسی داشته باشید.

 

نرم افزار های تحت وب به علت دسترسی بالا و صرف زمان کمتر در انجام کار ها بسیار پر مخاطب و کاربردی هستند. نرم افزار های تحت وب بر خلاف نرم افزار های تحت ویندوز حافظه بیشتر و امنیت بالاتری دارند. یکی از نرم افزار های تحت وب در حوزه حسابداری آنلاین ، نرم افزار های حسابداری هستند که برای کسب و کارهای گوناگون و رسیدگی به امور مالی و حسابداری شرکت مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال نرم افزار حسابداری تولیدی می باشد که زیر مجموعه نرم افزار حسابداری شرکتی است. این نرم افزار در واقع برآورد دقیقی از هزینه‌های پیش رو برای تولید یک محصول می باشد که با تخمین میزان ریسک پذیری مراحل ساخت محصول، قیمت دقیق محصول را بدست می‌آورد.

یکی از مسائل مهمی که مدیر هر کسب و کاری برای کسب و کار خود در نظر دارد بحث هزینه هاست.  قیمت نرم افزار حسابداری بسته به امکاناتی که می خواهید و کسب و کار شما متفاوت است. برای یک نرم افزار حسابداری بهتر است دسترسی های مختلف داشته باشید . سطح دسترسی برای مدیران و سطح دسترسی برای کاربران آن شرکت.

از دیگر اقدامات موثر در افزایش مخاطب و توسعه کسب و کار در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، طراحی و ساخت وب سایت می باشد. طراحی سایت باید پارامتر های مختلفی را دار باشد از جمله اینکه یک طراحی سایت حرفه ای می باید طراحی زیبایی داشته باشد و امنیت بالای وب سایت نیز از دیگر پارامترهای مهم است چراکه شما اطلاعات بسیاری در وب سایت خود دارد . همچنین می توانید برای تبلیغات کار خود ، ساخت موشن گرافیک  داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید برند خود را بهتر و موثر تر توسعه دهید و افزایش فروش نیز داشته باشید.

ویژگی ها و مزایای نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای کسب و کار شما :

اگر صاحب شرکت پیمانکاری هستید و برای مدیریت حساب ها و امور حسابداری با مشکل مواجهید یکی از را حل ها استفاده از نرم افزار حسابداری پیمانکاری است . با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیه حساب های مالی حسابداری خود را مدیریت نمایید و دسترسی های مختلف برای کارمندان و مدیریت قرار دهید . نرم افزار حسابداری پیمانکاری نوعی نرم افزار حسابداری پیمانکاری می باشد که راه حل مناسبی برای مدیریت پروژه های پیمانکاری شماست و باعث نظم در سیستم حسابداری شرکتتان خواهد شد.

 

ویژگی های مهم این نرم افزار شامل موارد زیر است :

  • محدود نمودن دسترسی کاربران
  • محاسبه جزئی حساب ها برای گزارش بهتر وضعیت شرکت
  • کاربری ساده و واکنشگرایی
  • ثبت قراردارد، فاکتور و پیش فاکتور و تعدیلات فروش
  • ثبت حساب های بانکی و دسته چک ها
  • ارائه گزارشات پیشرفته
  • مدیریت یکپارچه اسناد تجاری و پیمانکاری
  • گزارش دهی به حسابداران
  • قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان


:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : مرجان

طراحی و ساخت موشن گرافیک یا graphic motion design به متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آن ها گفته می شود . از طریق نرم افزار های گرافیکی می توان موشن گرافیک خلاقانه ای ایجاد کرد. نرمم افزار های گرافیکی مانند افتر افکت یکی از بهترین نرم افزار هاست که برای ساخت موشن گرافیک استفاده می شود.

موشن گرافیک ها در حوزه های مختلفی ساخته می شوند یکی از مواردی که می توان برای آن موشن گرافیک جذابی تولیدی کرد بحث آموزش می باشد که با استفاده از عناصر گرافیکی گوناگون با چاشنی خلاقیت می توان طراحی موشن گرافیک خلاقانه ای ایجاد کرد و محتوا آموزشی منحصر به فردی داشت. طراحی موشن گرافیک یک روش تبلیغاتی موثر و مفید می باشد که برای هر کسب و کار یا برندی تاثیرگذاری بسیاری دارد.

کاربردهای موشن گرافیک  چیست ؟

  • استفاده برای توضیح مفاهیم
  • اشتراک گذاری یک محصول
  • استفاده برای داستان گویی
  • استفاده برای برنامه تلویزیونی
  • استفاده برای برندینگ
  • استفاده برای آگاهی رسانی

 

در ساخت موشن گرافیک خلاقیت حرف اول و آخر را می‌زند

خلاقیت حرف اول را در موفق بودن در این رشته می‌زند. بهتر است بدانید که در آموزشگاه‌ها به شما ابزارهای مورد نیاز برای ساخت یک موشن گرافیک را آموزش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا یک موش‌کار حرفه‌ای شوید. اما شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که این رشته، از آن دست حرفه‌هایی نیست که بشود با داشتن یک مدرک در آن فرد موفقی به حساب آمد. در این حرفه خلاقیت حرف اول و آخر را می‌زند. راستش را بخواهید شما باید فرد خلاقی در حوزه‌ی تصویر و حتی متن باشید. خیلی وقت‌ها این شما هستید که متن‌های فرد سفارش‌دهنده را ویرایش یا حتی بازنویسی خواهید کرد تا یک موشن بهتر و کارآمدتر به او تحویل دهید.

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد. هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

 

از طرفی امروزه ساخت لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب

تاثیر آنی بر مخاطب

اعتمادسازی

یادآوری برند

معرفی برند

تبلیغات کوچک

استفاده در تبلیغات ویدئویی

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()